1393-10-08 18:13
838
0
8105

رسانه های داخلی عمارگونه در دفاع از انقلاب به میدان بیایند / سکوت برخی رسانه ها در قبال شکوه 9 دی جای تاسف دارد

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت :  مردم غیور و انقلاب ایران با خلق حماسه عظیم 9دی سال 88 ولایت مداری خودشان را برای همیشه تاریخ جاودانه کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ علی محمد جعفری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه اگر نبود فریادهای لبیک یا حسین و لبیک یا خامنه ای توده های خودجوش و انقلابی مردم اظهار کرد: در هشتم و نهم دیمای سال 88 در جاجای ایران پهناور این حماسه خلق نمی شد.

جعفری افزود: ما عمیقا بر این باوریم که ملت ما همچنان که در 9دی حماسه ای تاریخی و جاودانه را خلق کرد دگربارهم نخواهد گذاشت کسانی که خیال باطل در سر می پرورانند و این خیال را چه با سکوت خواص باشد و چه با برخی اظهار نظرهای بعضی از سیاسیون در خصوص تطهیر سران فتنه و فتنه گران ، زمینه بازگشت مجدد فتنه گران به عرصه سیاسی و تصمیم گیری کشورفراهم شود این مردم نخواهند گذاشت چنین اتفاقی رخ بدهد.

وی با اشاره به اینکه این حوادث انقلاب ما را بیمه کرده است و چشمان مردم بیدار است خاطرنشان ساخت: این افراد و جریانات سیاسی که دل در گرو دشمن دارند بهتراست کمی واقع‌بین باشند و از خواب غفلت بیدار شوند و حماسه عظیم و سیل خروشان مردم و خشم انقلابی آنان را در روزهای هشتم و نهم دیماه سال 88 به خاطر بیاورند و بدانند که این مردم همان مردم هستند و استوارتر از دیروز ، این چه خیال باطلی است که این عده دارند، قطعا کسی که همچنان در فکر تطهیر اصحاب و سران فتنه هستند و نمی خواهند دست پلید و کثیف و جنایتکار دشمنان قسم خورده این ملت را که از آستین فتنه گران در سال 88 بیرون زده بود را ببینند، باید در سخنان و ادعاهای آنان مبنی بر پایبندی به نظام و انقلاب و ولایت شک کرد.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: قطعا اگر هر جریان سیاسی که بخواهد زمزمه تطهیر سران فتنه را داشته باشد؛ و این همه خسارت و دشمنی های دشمنان را نبیند، قطعاً در صف شمنان و در مقابل نظام اسلامی ، ولایت و مردم این کشور ایستاده. جریانات سیاسی که عاشق نظام ، انقلاب ، مردم و ایران هستند و ادعای ولایت مداری دارند باید این موضوع را در عمل نیز ثابت کنند و مرز خودشان را با دشمنان انقلاب مشخص کنند ، مگر بارها مقام عظمای ولایت در خصوص فتنه و فتنه گران و نقش دشمان در جریانات فتنه سال 88 بطور واضح ، صریح و شفاف صحبت نکرده اند ، پس چرا این عده همچنان در دودلی بسر می برند و حرفهایی را زمزمه می کنند که از بلندگوهای دشمن به گوش می رسد.

علی محمد جعفری تصریح داشت: البته از رسانه های وابسته به جریانات سیاسی هم  انتظار می رود اگر واقعا ادعای مردم داری و مردم سالاری را دارند و خودشان را از جنس مردم می دانند همگام با سیل خروشان مردم به صحنه بیایند و رسالت انقلابی و دینی و ملی خودشان را نسبت به این مرزوبوم ادا کنند ، امروز هر رسانه ای که در جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، دفاع از این انقلابی که مرهون خون دهها هزار شهید است را باید برخود یک تکلیف بداند و عمارگونه به میدان دفاع از انقلاب بیاید، مگر حضرت امام خمینی (ره) نفرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است،

وی گفت : چرا باید امروز که در آستانه حماسه جاودانه مردم عزیزمان در مقابل فتنه گران و دشمنان انقلاب که در 9دی 88 خروشیدند، رسانه هایی را شاهد باشیم که حتی یک خط در رسای این حماسه عظیم ننویسند و همراه و همگام با مردم نشوند، این سکوت جای تأسف دارد .

این مقام مسئول افزود: روشنگری نسبت به نقش جریان فتنه در این کشور و افشاگری جریانات فتنه و نقش دشمنان باید در سرلوحه کار رسانه ای ، رسانه انقلابی و خبرنگار انقلابی و بسیجی باشد. الته باید از همه رسانه هایی هم که به این تکلیف خودشان عمل کرده اند تشکر کرد.

جعفری در  پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که در این شهر ما در سال 88  شاهد فتنه گریِ دنباله های جریان فتنه در کف خیابانهای این شهر بودم، چرا نباید این فریاد رسای مردم انقلابی در گرامیداشت حماسه سال 88 در میدان اصلی شهر برگزار گردد، چه مراسمی از این مهمتر ، آنهم در شرایطی که دشمن به دنبال خاموش کردن صدای مردم و انقلاب است و قطعاً دشمن و دنباله های آنها در کشور می خواهند این مراسم هرچه ضعیف تر و کمرنگ تر برگزار شود ، پس چرا ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که به این فکر آنان کمک کنیم. مطمئنا اگر این مراسم در میدان اصلی و خیابانهای اصلی شهر و همانجایی که فتنه گران در سال 88 درگرگان فتنه بپا کردند برگزار شود برد تبلیغی و رسانه ای به مراتب بیشتری خواهد داشت و این فریاد رسای مردم به گوش همه خواهد رسید.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.